søndag den 27. december 2009

Elektriker søges..

Jyderne og fynboerne er flyttet ud, og her er stille i byen!
Jeg har haft alene og eftertænkningstid.

Provinsen gør mig fysisk syg!
Julen gør mig syg i sindet!

Jeg elsker min familie, men lidt mindre i julen.
Alle stresser, selvom de gør meget ud af, at understrege, at de ikke gør det.
Jeg tog tidligt hjem, 6 timer på vejen, alene og sammen med Rage Against the Machine.
40 km/t fra hometown til Vejle.. pfft!

Fik besøg og UDAFNATTEN, da jeg kom hjem.
Nogen huskede, at jeg har kærlighed for Strunge.

Lotte er hjemme igen, og jeg synes det er rart, at der er en der pusler og fortæller om druk i Slagelse.

Foresten, Kristian kørte med til Holstebro, og det var sgu smadder hyggeligt.
Masser af snak om musik og om mennesker man engang vidste hvem var.
Tak for det!

Jeg er alså ikke pessimist.. Jeg famler mig bare lidt frem!