tirsdag den 5. januar 2010

Jeg har påbegyndt 8 forskellige posts..

.. og er ikke blevet færdig med nogen af dem!
Der har været så megen sorg og glæde i et sammensurium på det sidste.
Folk må ud og købe sig nogle manerer!

Samtaler bliver lige pludselig alt for dybe, mens andre bliver meget ligegyldige.

Bottomline er, at jeg taler for meget, og at jeg ikke ønsker, at ødelægge ting med mine enetaler, hvilket jeg ellers plejer, at være rigtig god til!

Sune siger, at man ikke må røre ved folk der sørger, det ødelægger sorgprocessen.
Det vil jeg efterleve.

Jeg har "lånt" et ur på ubestemt tid, men med det følger, der også et løfte om at ejermanden vender tilbage, lige meget hvad.
Jeg vil også pante mine ting rundt omkring, hos mine gode venner, og de som betyder noget for mig.
Måske er der nogen, som har lyst til, at adoptere mine to vinkekatte!?

Der bliver levet og tudet og leet og smilet og sanset og elsket!
Lidt ligesom på P4 i P1, da man var 17 år og heartbroken, fordi Sune Wagner ikke ville gifte sig med en.

Næste post, bliver om noget mere seriøst.. Om Raw-food og om svømmehaller.

I mellemtiden, så tænk over én ting, som du har tilfælles med en, der betyder noget for dig.
Noget I har delt..
Noget som har vækket en følelse i dig, af en eller anden slags.