onsdag den 6. januar 2010

På en bænk i domhuset..

.. sad jeg og ventede og ventede..
Da det endelig blev min tur, tog det 10 minutter, og jeg fik besked på, at møde op om 20 dage igen.
Altså.. Jeg gør gerne min borgerpligt, men jeg gider ikke I spilder min tid.
Lad være med det!

Jeg har hørt en historie om noget smukt, om to mennesker der holder af hinanden, og som har en fælles passion.
Den har bidt sig fast, og har skabt et ideal, et ideal for, hvordan jeg gerne vil leve nu og om 20 år.

Broholm fixede dinner til mig i går. Og hun er faktisk rigtig dygtig!
Jeg tror rollerne er fordelt!
Hun laver moderne, upbeat mad, krydret med en anelse Slagelse.
Jeg laver old-school retter.. med en hel masse sovs og kartofler.
I må gerne komme og spise hos os!

Det næste indlæg kommer seriøst til, at omhandle det rå mad og de fine svømmehaller..