torsdag den 7. januar 2010

Kender du det..

.. at man møder en person eller besøger et hjem, hvor man med det samme føler sig hjemme.
Sådan havde jeg det i dag.

Måske er det fordi, jeg lige nu lever i et helvede skabt af flyttekasser og rod, eller måske fordi, jeg har brug for, at skabe min egen hule.
Ingen svenske saml_selv_møbler, og små detaljer som et skrivesæt på bordet og en enkel lysestage i vinduet.

Jeg har levet nomadelivet alt for længe, og savner følelsen af, at det er mig der bor her, og det at være omgivet af mine ting.

ok.. jeg er stadig en sucker for denne:



og denne:


og denne:


Hvilke i bund og grund nok ikke kan betegnes som hyggelige, men mere hører til hjemme hos Patrick Bateman.

Jeg skal poste et hjemme før_og_efter_portræt, når jeg engang har fået flere møbler... end en seng!